Bokning & registrering

Vi har nyligen uppdaterat vårt bokningssystem för en bättre upplevelse. För att boka tid i multihallen, squashhallen eller hos våra terapeuter måste du vara IKEA-anställd, familjemedlem eller tillhöra Vuxenklubben. Du behöver dessutom vara registrerad hos oss.

Om du redan är registrerad hos oss så klickar du på “Bokning & registrering” nedan och loggar sedan in som vanligt med din e-postadress. Ditt lösenord har ändrats till ditt födelsedatum (ÅÅMMDD). Uppdatera gärna till ett nytt och säkert lösenord.

Om du vill registrera dig hos oss för första gången så gör du på följande sätt:

Via hemsidan: Klicka på “Bokning & registrering”, välj “Logga in” (Login) och sedan “Skapa konto” (Create account).

Via appen: Ladda ner appen med hjälp av QR-koden nedan. Scrolla sedan ner och välj “Skapa konto”(Create account).

Därefter fyller du i alla dina uppgifter. För att slutföra registreringen och kunna boka aktiviteter och behandlingar behöver du komma in till oss på Aktivitetshuset och läsa in ditt IKEA-id, Vuxenklubbskort eller för att få ett familjekort. Är du ny familjemedlem så behöver den IKEA-anställde vara med dig vid slutregistreringen.

Installera vår nya app!

Scanna QR-koden för att ladda ner appen.




Efter att du installerat appen, ange leverantörskod: 123300.

Läs sedan texten här ovan om hur du går tillväga.

Bra att veta inför din bokning av terapeuter:

  • Du ser lediga tider 90 dagar framåt i bokningssystemet.
  • Ta med 2 st handdukar vid behandlingstillfället.
  • Avbokning av terapeuter görs minst 24 h innan behandling annars debiteras kostnaden.
  • Boka din behandling innan du lägger in ditt värdebevis i Benify/My rewards.

Vid problem med bokning, kontakta Aktivitetshuset via epost: aktivitetshuset@inter.ikea.com eller ring 0476 440 760.

Letar du efter vårt bokning & registrering?
Du hittar det på vår nya hemsida.
Denna sida har uppdaterats.